PAVASARIO NUOLAIDA -10%! NEMOKAMAS pristatymas visiems užsakymams nuo 50 € 

14 DIENŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA

  • Visas prekes, kurias nusipirkote Batuklubas.lt parduotuvėje galite grąžinti per 14 dienų ir atgauti sumokėtus pinigus už prekę. Grąžinimo laikotarpis skaičiuojamas nuo tos dienos, kada prekę gavote.
  • Jei prekė Jums netiko ar nepatiko visada per 14 k.d. galite pasikeisti dydį, spalvą ar pasikeisti į kitą prekę.
  • Gavę Jūsų grąžintą prekę, pinigus grąžinsime per 14 dienų.
  • Prekės pristatymo išlaidos nėra grąžinamos. Išskyrus, atvejus jei grąžinama prekė yra dėl broko ar kitos priežasties, įvykusios dėl gamintojo ar paslaugos teikėjo kaltės.


KAIP GRĄŽINTI / KEISTI PREKĘ?

1. Užpildykite Batuklubas.lt grąžinimo/ keitimo formą. Ją pridėkite prie grąžinamos prekės arba atsiųskite el.paštu info@batuklubas.lt

*Šios grąžinimo formos pildyti nereikia, jei grąžinate per Omniva.

Atsisiųsti grąžinimo formą

2. Prekę tvarkingai supakuokite ir išsiųskite vienu iš šių būdų:

  • Grąžinimas į OMNIVA paštomatą:

    Paštomate pasirinkite siųsti naują siuntą ir išsiųskite į žemiau nurodytą paštomatą:
    UAB “Internetiniai pardavimai”
    Vilniaus VIADA Saltoniškių paštomatas, 88818.
    +370 605 53713 (Būtinai nurodykite tel. Nr.)

    Ant siuntos/siuntoje nurodykite siuntėjo Vardą, Pavardę arba prie siuntos pridėkite grąžinimo formą, kad galėtume identifikuoti, kas grąžina siuntinį.

  • Grąžinimo adresas siunčiant Lietuvos paštu registruota siunta:

    UAB “Internetiniai pardavimai”,
    Vilniaus 4-asis paštas (PC Panorama),
    Saltoniškių g. 9, Vilnius LT-08126
    Tel. +370 605 53713

    Grąžintos siuntos iš Lietuvos pašto surenkamos kartą per savaitę. Grąžinimai yra įvykdomi per 14 d. nuo dienos kai siunta pasiekia nurodytą pašto skyrių. Esant galimybei rekomenduojame siuntas grąžinti per Omniva paštomatus.

GRĄŽINIMA / KEIČIAMA PREKĖ PRIVALO ATITIKTI ŠIUOS KRITERIJUS:

  • Prekė grąžinta nepraėjus 14 dienų grąžinimo / keitimo terminui.
  • Prekė nedėvėta ar kitaip nepažeista ir nepraradusi savo prekinės išvaizdos.
  • Grąžinama avalynė turi būti tvarkingai sudėta atgal į originalią savo dėžutę. Kiekvienas batas turi būti įdėtas į savo atskirą maišelį (jei tokiame buvo atsiųstas) bei į dėžę kartu sudėti visi pakavimo priedai, t.y. kartonai, vyniojamasis popierius ir kt.
  • Originali avalynės dėžė turi būti nepažeista, neaprašinėta, neaplipinta lipdukais, lipnia juosta ar kitaip nepažeista. 

SVARBU! Prekės priimamos grąžinimui tik su originalia pakuote/ dėže. Jei prekė yra grąžinama dėvėta ar ištepta, ne originalioje pakuotėje/ dėžutėje, be jai priklausančių etikečių/ priedų, grąžinama praėjus 14 dienų terminui ar buvo kitaip pažeista  - už tokią prekę pinigų negrąžiname. Tokia prekė iškart išsiunčiama atgal siuntėjui.

Grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę pakuotę pvz. voką. Jei avalynės pakuotė yra sugadinta (aprašinėta, aplipinta lipnia juosta) iš sumos yra atskaičiuojamas 4 € pakuotės mokestis.

Jei klientas pasinaudojo nuolaida pristatymui, kuri galioja nuo tam tikros sumos pvz. 50 €, o vėliau prekes ar dalį prekių grąžino ir užsakymo suma nebesiekia 50 €, tuomet batuklubas.lt pasilieka teisę išskaičiuoti pritaikytos nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.


Primename, kad visoje ES prekėms suteikiama mažiausiai 24 mėn. garantija. Norėdamas pasinaudoti garantija, Pirkėjas turi pateikti rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo dokumentu. Svarbu! Gamyklinio defekto atveju prekė bus siunčiama gamintojui nustatyti ar pažeidimas yra mechaninis ar gamyklinis. Prekės defekto nustatymas gali užtrukti iki 30 dienų. Prekė su aprašytu defektu turi būti grąžinama kartu su dėžute, kuri yra prekės sudedamoji dalis, batai neturi vidinių etikečių ir tik pagal dėžutę bei ant jos esančių kodų galima nustatyti ar prekė buvo pirkta mūsų parduotuvėje.

Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą. Arba užpildyti prašymą EDS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ 

Sekite mus Facebook'e