Prekių grąžinimas

14 DIENŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA

-          Visas prekes, kurias nusipirkote Batuklubas.lt parduotuvėje galite grąžinti per 14 dienų ir atgauti sumokėtus pinigus už prekę. Grąžinimo laikotarpis skaičiuojamas nuo tos dienos, kada prekę gavote.

-          Jei prekė Jums netiko ar nepatiko visada per 14 k.d. galite pasikeisti dydį, spalvą ar pasikeisti į kitą prekę.

-          Grąžinant prekę Jūs neprivalote nurodyti grąžinimo priežasties.

-          Gavę Jūsų grąžintą prekę, pinigus grąžinsime per 14 dienų (skaičiuojant nuo tos dienos, kada gavome grąžinimą).

-          SVARBU: Prekės pristatymo išlaidos nėra grąžinamos. Išskyrus, atvejus jei grąžinama prekė yra dėl broko ar kitos priežasties, įvykusios dėl gamintojo ar paslaugos teikėjo kaltės.

-          SVARBU: Prekės iš IŠPARDAVIMO kategorijos nekeičiamos, už jas atliksime pinigų grąžinimą, o jei pageidaujate užsakyti kitas prekes galite pateikti naują užsakymą.

KAIP GRĄŽINTI / KEISTI PREKĘ?

  1. Užpildykite Batuklubas.lt grąžinimo/ keitimo formą. Ją pridėkite prie grąžinamos prekės arba atsiųskite el.paštu [email protected](Atsisiųsti grąžinimo / keitimo formą>>>)
  2. Prekę tvarkingai supakuokite ir išsiųskite adresu:
Siunčiant Lietuvos paštu registruota siunta adresas:
UAB “Internetiniai pardavimai”,
Vilniaus 4-asis paštas (PC Panorama),
Saltoniškių g. 9, Vilnius LT-08105 
IKI PAREIKALAVIMO

Siunčiant kurjeriu adresas:
UAB “Internetiniai pardavimai”,
Lukiškių g. 5
Vilnius, LT-01108
Tel. +370 605 53713

Galima siųsti ir į OMNIVA paštomatą:

UAB “Internetiniai pardavimai”, Vilniaus VIADA Saltoniškių paštomatas, 88818. Būtinai nurodykite tel. Nr. +370 605 53713. Taip pat, nepamirškite nurodyti siuntėjo (vardas pavardė) arba pridėti grąžinimo formą prie siuntos (kad galėtume identifikuoti kas grąžino).

*

- Siunčiant paštu prekes rekomenduojame siųsti tik registruotu paštu. Pašte gavę siuntos registracijos numeriuką galėsite stebėti, kada siunta atkeliaus pas mus, bei galėsite surasti siuntą jeigu ji pasimestų. SVARBU: už prekes siunčiamas neregistruotu paštu neatsakome.

- Gavę Jūsų siuntą patikrinsime ir atliksime grąžinimą arba keitimą priklausomai nuo nurodymo prašyme.

 

GRĄŽINIMA / KEIČIAMA PREKĖ PRIVALO ATITIKTI ŠIUOS KRITERIJUS:

-         Pridėtas (ar atsiųstas el.paštu) ir užpildytas grąžinimo/ keitimo prašymas.

-         Prekė grąžinta nepraėjus 14 dienų grąžinimo / keitimo terminui.

-         Prekė negali būti devėta ar kitaip pažeista ir nepraradusi savo prekinės išvaizdos.

-         Grąžinama / keičiama prekė privalo būti su visomis prisegtomis etiketėmis ar kitais priedais, jei jie buvo pridėti prie prekės.

-         Grąžinama avalynė turi būti tvarkingai sudėta atgal į originalią savo dėžutę. Kiekvienas batas turi būti įdėtas į savo atskirą maišelį (jei tokiame buvo atsiųstas) bei į dėžę kartu sudėti visi pakavimo priedai, t.y. kartonai, vyniojamasis popierius ir kt. Originali avalynės dėžė turi būti nepažeista, neaprašinėta, neaplipinta lipdukais, lipnia juosta ar kitaip nepažeista. Grąžinama avalynė turi būti nedėvėta, neištepta ar kitaip nepažeista.

SVARBU! Prekės priimamos grąžinimui tik su originalia pakuote/ dėže. Jei prekė yra grąžinama ne originalioje pakuotėje/ dėžutėje, be jai priklausančių etikečių/ priedų, grąžinima praėjus 14 dienų terminui ar buvo kitaip pažeista  - už tokią prekę pinigų negrąžiname. Tokia prekė iškart išsiunčiama atgal siuntėjui.

Jei avalynė yra grąžinama ištepta, dėvėta, be originalios įpakavimo dėžės, ar dėžė yra pažeista, stipriai suplėšyta, sulankstyta, be dangtelio, apklijuota lipnia juosta, lipdukais ar yra aprašinėta  -  už tokią prekę pinigų negrąžiname. Tokia prekė išsiunčiama atgal siuntėjui.

*Prekės išpakavimas, norint ją apžiūrėti, nesuplėšant pakuotės / dėžės nelaikomas sugadinimu. 

Pasitikrinti ar grąžintą prekę gavome galite pagal išsiųstos siuntos registracijos nr. www.post.lt

Primename, kad visoje ES prekėms suteikiama mažiausiai 24 mėn. garantija. Norėdamas pasinaudoti garantija, Pirkėjas turi pateikti rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo dokumentu. Svarbu! Gamyklinio defekto atveju prekė bus siunčiama gamintojui nustatyti ar pažeidimas yra mechaninis ar gamyklinis. Prekės defekto nustatytamas gali užtrukti iki 30 dienų.

 Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą. Arba užpildyti prašymą EDS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ 

Sekite mus Facebook'e